دکتر ولایتی در گردهمایی تبیین تحولات منطقه ای:حضور نیروی دریایی ایران حاکی از اقتدار است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 95
نویسنده : علی

 


دکتر ولایتی در ادامه خاطرنشان کرد: ما در زمان نادرشاه می بینیم که نجدی ها به مسقط حمله کردند و سلطان عمان از حکومت ایران طلب کمک میکند و نادرشاه با استفاده از نیروی دریایی خود به کمک سلطان عمان می شتابد و همچنین بعدها در انقلاب صنعتی هم کشور های صنعتی با استفاده از کشتی و نیروی دریایی توانستند به دنیا دسترسی پیدا کنند.

وی با تاکید بر اینکه حضور نیروی دریایی ایران در دریاهای منطقه حاکی از اقتدار کشورمان است افزود: حمایت ایران از مرزهای خود و امنیت کشورهای منطقه در واقع امنیت را برای خودمان به همراه می‌آورد. در غیر این صورت دشمن سنگرهایش را در اطراف ایران بنا خواهد کرد.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع با تاکید بر این که ایران تلاش می کند با همکاری‌های خود روابطی دوستانه داشته باشد گفت:‌ از 15 کشور همسایه ما 13 کشور مسلمان هستند و ما به دنبال برقراری روابط گسترده با همه آنان هستیم.


همچنین امیردریادار حبیب‌الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش نیز در حاشیه این مراسم، با اشاره به اینکه امنیت خلیج فارس، تنگه هرمز و شمال اقیانوس هند را به خوبی تامین کرده‌ایم و آماده‌ایم تا با همه کشورهای اطراف خلیج فارس و دریای عمان همکاری کنیم، اظهار داشت: رزمایش امداد و نجات یکم و دوم دی ماه باعمان در شرق تنگه هرمز برگزار می‌شود.

دریادار سیاری با اشاره به اینکه ما در برقراری امنیت دریا سنگ تمام گذاشته‌ایم، گفت: این موضوع باعث شده که دشمنان در ناامن‌سازی تنگه هرمز ناامید شوند.



:: برچسب‌ها: سیاری ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: